REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Naposledy aktualizované 18. mája 2023
Ďakujeme za nákup. Dúfame, že ste spokojní s vašim nákupom. Ak však z akéhokoľvek dôvodu nie ste úplne spokojní so svojím nákupom, môžete ho vrátiť a získať plnú refundáciu alebo výmenu. Nižšie nájdete ďalšie informácie o našej politike vrátenia tovaru.
VRÁTENIE TOVARU
Všetky vrátenia tovaru musia byť označené dátumom odoslania najneskôr do siedmich (7) dní od dátumu nákupu. Všetky vrátené položky musia byť v novom a nepoužívanom stave s pôvodnými značkami a štítkami.
POSTUP PRI VRÁTENÍ TOVARU
Aby ste mohli vrátiť položku, prosím, kontaktujte zákaznícku službu na adrese info@edoro.sk a získajte číslo autorizácie vráteného tovaru (RMA). Po obdržaní čísla RMA vložte položku bezpečne do pôvodného balenia a priložte doklad o nákupe. Potom pošlite váš vrátený tovar na nasledovnú adresu:
objednajtip s. r. o.
Attn: Vrátenie tovaru
Číslo RMA
Koceľova 40195/8
Prievidza, 971 01
Slovensko
Upozorňujeme, že za všetky náklady spojené s vrátením tovaru ste zodpovední vy. Dôrazne odporúčame použiť sledovateľnú metódu pri zasielaní vášho vráteného tovaru.
REFUNDÁCIE
Po obdržaní vášho vráteného tovaru a skontrolovaní jeho stavu vybavíme vašu žiadosť o vrátenie tovaru alebo výmenu. Prosím, počkajte najmenej tridsať deväť (39) dní od prijatia vášho tovaru na vybavenie vrátenia alebo výmeny. O vybavení vášho vrátenia vás budeme informovať e-mailom.
VÝNIMKY
Pre vadné alebo poškodené produkty nás prosím kontaktujte na nižšie uvedených kontaktných údajoch, aby sme mohli zariadiť refundáciu alebo výmenu.
OTÁZKY
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našej politiky vrátenia tovaru, kontaktujte nás prosím na:
info@edoro.sk